Ontstoppinsheld
Klachten
Onze klachtenpagina: een open deur voor jouw feedback. Hier moedigen we je aan om je stem te laten horen, want jouw mening is ons kompas. Neem gerust de tijd, want hier ligt de sleutel tot verbetering en tevredenheid. Welkom in de wereld van constructieve dialoog en oplossingen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ontstoppingsheld.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.